-
loading
Só com imagem

Outbound


Lista mais vendidos outbound

Portugal (Todas as cidades)
About Webhelp Webhelp is a French multinational BPO company that is making business more human for the world’s most exciting brands. By choosing Webhelp you will be part of a family of over 100,000 game-changers from more than 140 locations in 55 countries. About the job role: As an Outbound sales advisor for an independent online broker for life insurance, you will provide a warm and professional contact with each of our customer’s clients. You will be focused on helping new clients to understand, compare, buy, and manage their insurances. Your mission is to find the right cover for them in a communicative, polite, and friendly way via outbound calls while reaching your career goal and contributing to the future success of the company. As an Outbound sales advisor with English, you will:  Drive and passion to sell and work with key performance indicators, in a target-driven sales environment Able to manage a long number of Outbound calls Engage with customers to provide guidance and knowledge about different types of insurance available A professional telephone manner, with the ability to actively listen and uncover client’s needs Indexation & electronic archiving in our document management tool We are looking for: Proficient English (C2) Previous experience in sales is a plus Excellent verbal and organizational skills Confident, ambitions and a great team player Be comfortable in a selling environment For non-EU residents, it is mandatory to have a valid work permit We offer you: Competitive wages (14 monthly payments per year)  Meal allowance paid in voucher card (net) Performance Bonus Transportation allowance Health insurance with a dental plan Send an email to [email protected]
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Wir suchen dich!   Bist du ehrgeizig, schätzt Herausforderungen und überzeugen mit deiner charmanten Verkaufstaktik?   Dann haben wir für dich das passende Angebot!   Kontaktiere bestehende und Neukunden und überzeuge sie von Produkten und Dienstleistungen unserer Partner.   Dein Profil:   - Mindestens 1 Jahr Erfahrung in Outbound Verkauf  - Gute Kommunikationsfähigkeiten; - Deutschkenntnisse mindestens B2, andere Sprachkenntnisse von Vorteil (Schweizerdeutsch, Französisch, Englisch) - Erfahrung im Verkauf - Aufgeschlossenes und motiviertes Auftreten - Teamfähigkeit und Zuverlässigkeit   Wir bieten:   ·        Freelance ·        Teilzeit möglich ·        Homeoffice und freie Arbeitseinteilung, wenn möglich oder gewünscht auch im Büro ·        Urlaub zur üblichen Sommer -und Winterzeit möglich ·        Arbeitszeiten zwischen 8.00 bis 19.00, Mon.-Freitag, freiwillig auch Samstag ·        Weiterführendes Training ·        Attraktive Mischung zwischen Festgehalt und Provision-Model. Dein Erfolg wird immer belohnt!   Projektstart: flexibel  Wir freuen uns auf deine Bewerbung!
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Procuramos pessoas com experiência em vendas diretas para angariação de Clientes nas seguintes áreas: - planos de saúde; - A Entrevista será realizada por video chamada; - formação por video chamada, - trabalhe na sua própria casa, a partir do seu PC / Portátil. Perfil: - Profissionais com experiência em telemarketing, em campanhas de outbound ou ainda com experiência em marketing direto; (fator eliminatório) - profissionais com disponibilidade de 5horas por dia. 1º mês: - prestação de serviços, 100% comissionado; - comissão gerada por cada cliente angariado; - pagamentos semanais, à segunda feira, por transferência bancária, mediante entrega de recibo verde eletrónico; 2º mês: - contrato de trabalho a termo - 6 meses - Valor base + comissão; Mediante interesse e perfil enviar currículo para candidatos@alin-smc.com com a referência TELETRABALHO para marcação de entrevista.
Ver produto
Portugal (Todas as cidades)
FUNÇÃO Realização de contactos outbound para divulgação e venda de serviços. HORÁRIO E LOCAL DE TRABALHO De 2ª a 6ª feira, 4h diárias Quinta da Beloura, Sintra REQUISITOS Forte aptidão comercial (obrigatório); Experiência profissional em funções similares (preferencial); Boa capacidade de comunicação; Conhecimentos de informática na ótica do utilizador; Disponibilidade para iniciar formação imediato; CONDIÇÕES Contrato de Trabalho a Termo Incerto; Vencimento base;
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Apoio ao Cliente - Multimarcas (m/f) A Planetpeople acredita que as pessoas não são recursos, mas sim pessoas! Se procuras integrar numa equipa dinâmica e a comunicação é o teu forte, esta é a tua oportunidade! Projeto - Vários: Assistência Rodoviária / Sistemas de Mobilidade / Águas entre outros Funções Contacto Telefónico com Clientes e Gestão de Conta; Assistência ao cliente; Apresentação de Campanhas Promocionais a Membros Ativos. Requisitos Excelentes competências de comunicação; Proatividade e dinamismo; Orientação para objetivos; Orientação para o cliente; Escolaridade Obrigatória 12 º Ano; Domínio de Inglês (nível intermédio); Experiência profissional em atividades de Contact Center de 6 meses (preferencial); Informática na ótica do utilizador; Disponibilidade para trabalhar em regime de turnos 24/7. Condições Salário base + Proporcionais + Sub. Alimentação (+ Prémio de assiduidade); Formação inicial e contínua. Horário full time de 8h (disponibilidade para turnos rotativos) de 2ª a Domingo com 2 folgas semanais; Local: Taguspark - Oeiras Referência: RH-APOIO_CLIENTE/20 Candidate-se através do site:http://www.planetmais.pt/
Ver produto
Coimbra-Coimbra (Coimbra)
Somos apaixonados pelo mundo em que estamos, procuramos contribuir e deixar a nossa marca! Na IHT queremos que, tal como nós, sejas genuíno, único e apaixonado! Se tens ética e rigor, se és simples, dinâmico e criativo, encontraste a equipa certa! Se te revês na nossa missão, nos nossos valores e na forma de vermos o mundo, envia a tua candidatura…vamos querer conhecer-te!    Perfil Pretendido: 12º Ano (mínimo) Experiência comercial Experiência em contacto direto com o cliente Experiência de call-center (preferencial) Bom domínio em CRM (preferencial) Bom domínio de MS OFFICE Excelente skills de comunicação Autonomia Orientação para o cliente   Funções: Contacto com clientes Apresentação de soluções técnicas e comerciais Apresentação e acompanhamento de propostas comerciais Gestão de encomendas de Clientes Gestão de contatos comerciais Gestão de processos de pós-venda Gestão administrativa de assuntos comerciais   Oferecemos: Integração em empresa líder no mercado português e em acelerado crescimento Formação contínua Integração numa equipa c/ iniciativa, motivada e dinâmica Vencimento de acordo com a experiência demonstrada. Local de Trabalho: Soure Envia-nos a tua candidatura para: recrutamento@iht-group.com A sua candidatura será analisada pela direção de recursos humanos da IHT. Apenas serão contactados/as os/as candidatos/as cujo perfil corresponda à oferta divulgada.
Ver produto
Portugal (Todas as cidades)
Wer wir sind? «Avalonics Switzerland» ist ein Schweizer Unternehmen im Finanzdienstleistungsbereich, welches sich in Portugal etablieren möchte Als Schweizer Unternehmen wollen wir unsere Arbeitskultur und Vision auch in Portugal ausleben können. Jobbeschreibung Wir möchten neu starten in Portugal (Setúbal) und suchen nach Vereinbarung, hoch motivierte Deutsch- und oder Schweizerdeutschsprechende Call Agenten für Leadgenerierung im Finanzdienstleistungsbereich bei KMU Betriebe in der Schweiz. Was bringst du mit: Fliessend und verhandlungssicher in Deutsch oder Schweizerdeutsch Englisch, Italienisch und Französisch Kenntnisse von Vorteil Erfahrung als Call Agent oder auch als Quereinsteiger möglich Verkäuferisches Flair und vor allem MOTIVATION!!! Was wir dir bieten? Verdienst Möglichkeiten mit bis EUR 1200,00 pro Monat bei entsprechender Leistung und Qualität. (Fix Lohn plus Provision) Entsprechende Schulung bevor es losgeht Geregelte Arbeitszeiten Vorbereitete Adressen, du musst also nur an dich glauben und unser Erfolgskonzept mittels Scrypt ausführen Aufstiegsmöglichkeiten Moderner Arbeitsplatz Wie das geht? Zeigen wir dir gerne bei einem individuellen Gespräch. Bewerbugsunterlagen bitte an folgende E-Mail Adresse senden: [email protected]
Ver produto
Portugal (Todas as cidades)
Com sede em Lisboa e diversas estruturas a nível nacional (Porto, Aveiro, Viseu, Guarda e Portalegre), a GOTMINK é uma empresa especializada em Outsourcing e Gestão de Clientes. Com uma carteira de clientes constituída por micro, médias e grandes empresas, provenientes de diversos setores de atividade, posicionamo-nos como um parceiro estável e flexível, de modo a atender as diferentes exigências do mercado. De modo a aumentar a produtividade da sua empresa, providenciamos apoio especializado nas principais áreas de apoio à gestão, garantindo o tratamento dos seus dados com total segurança e confidencialidade. Para impulsionar o seu negócio, contamos com uma equipa experiente e especializada que está focada em oferecer-lhe soluções adaptadas às necessidades e objetivos da sua empresa. A Missão da Gotmink é ser conhecida pelo desenvolvimento e formação de equipas comprometidas e satisfeitas, em que a estratégia está centrada nos objetivos traçados pelos nossos clientes. Somos uma empresa orientada para objetivos, com os nossos valores a estarem refletidos na forma como fazemos negócio, mas também como tratamos as nossas pessoas. Potenciamos cada uma destas, procurando sempre direcioná-las para a função onde melhor possam desenvolver todo o seu talento. SERVIÇOS: TELEMARKETING INBOUND (Apoio ao Cliente, Cross Selling, Up Selling, Fidelização de Clientes, Gestão de Pedidos, Incidências, Help Desk, Gestão de E-mails, Back Office, Outbound); TELEMARKETING OUTBOUND (Vendas, Cross Selling, Up Selling, Fidelização de Clientes, Agendamento de Visitas, Gestão de Cobranças, Questionários Telefónicos, Atualização de Bases de Dados); COMERCIAL (Venda Direta, Angariação de Clientes, Fidelização de Clientes, Promoção de Serviços e Produtos); MARKETING (Promoção de Marca, Gestão de Redes Sociais, Campanhas Promocionais, Campanhas de Geração de Leads, Marketing Digital, Marketing Direto); RECURSOS HUMANOS (Recrutamento e Seleção, Formação, Gestão de Processos); ADMINISTRATIVO (Suporte Operacional, Gestão de Documentação, Gestão de Contratações, Organização Estrutural, Processos de Venda, Gestão Logística).
Ver produto
Portugal
O meu nome é Bruno Borralho, sou supervisor comercial no serviço MEO e estou neste momento a recrutar para a minha equipa de vendas Outbound. Estás á procura de um novo desafio, tens o bichinho das vendas (ele pode sempre aparecer com a nossa ajuda) e queres um trabalho bem remunerado e com bom ambiente? Então envia-me o teu curriculum. Aqui vais contactar actuais e antigos clientes MEO, quer seja rede móvel ou fixa e a função é vender o melhor produto do mercado. O horário é das 13:00 às 22:00 com folgas ao fim-de-semana, o local de trabalho é em Lisboa na zona dos Anjos. Oferecemos: • Ordenado base; • Comissões atractivas e sem tecto; • Remuneração média mensal de 1100€; • Formação remunerada; • Desconto 50% no serviço MEO; • Relação contratual com parceiro de negócio MEO. Perfil: • Facilidade de comunicação; • Dinâmico e responsável; • Disponibilidade imediata; • Se for estrangeiro, é indespensável ter autorização de residência e número de identificação fiscal Português. Tentador não é? Se te convenci, envia-me o teu CV
Ver produto
Portugal (Todas as cidades)
Comercial M/F - Outbound - Coimbra As Empresas de Trabalho temporário Vertente Humana, Kelly Services e Talenter contratam comerciais para as equipas de vendas da empresa líder no mercado das telecomunicações. A função que tens de desempenhar consiste em contactar atuais clientes MEO com a principal função de apresentar e vender o serviço que mais se ajusta às necessidades dos clientes. Local: Coimbra Horários: Full Time: 13H00 às 22H00 (folgas ao fim de semana) Part Time: • 15H-22H (30H) • 11H-18H (30H) • 13H-17H(20H) • 18H-22H (20H) • 11H-20H (part-time fds) Oferta: • Formação remunerada • Salário Base + Subsídio de Alimentação + Proporcionais Natal e Férias • Comissão sem limite estabelecido, ou seja, podes ser tu a construir o teu próprio salário! • Desconto de 50% no serviço MEO que tens em casa, após 3 meses de contrato. Falando em números, se cumprires o objetivo mínimo estipulado, podes ganhar cerca de 1070€ BRUTOS. (SB 580€ + SA 6€/dia + Proporcionais Natal e Férias + Obj. Mínimo 300€) Agarra esta oportunidade e envia o teu CV atualizado, assim como o teu número de telefone para seres contactado/a! Visita o nosso site para sabers mais sobre nós: www.recrutamentocomercialmeo.pt
Ver produto
Portugal (Todas as cidades)
Gestor Comercial - Outbound - Lisboa As Empresas de Trabalho temporário Vertente Humana, Kelly Service e Talenter contratam comerciais para as equipas de vendas da empresa líder no mercado das telecomunicações. A função que tens de desempenhar consiste em contactar atuais clientes MEO com a principal função de apresentar e vender o serviço que mais se ajusta às necessidades dos clientes. O horário de trabalho é compreendido entre as 13H00 e as 22h00, de Segunda a Sexta. Perfil: - Gosto pela área comercial; - Dinamismo e pró-atividade; - Ambição; - Boa capacidade de comunicação e relacionamento com as pessoas; - Gosto em trabalhar em equipa Oferta: - Formação remunerada - Salário Base + Subsídio de Alimentação + Proporcionais Natal e Férias - Comissão sem limite estabelecido, ou seja, podes ser tu a construir o teu próprio salário! - Desconto de 50% no serviço MEO que tens em casa, após 3 meses de contrato. Falando em números, se cumprires o objetivo mínimo estipulado, podes ganhar cerca de 1070€ BRUTOS. (SB 580€ + SA 6€/dia + Proporcionais Natal e Férias + Obj. Mínimo 300€) Junta-te à nossa equipa, vem crescer connosco e ganhar o dinheiro que quiseres Visita o nosso site para sabers mais sobre nós: www.recrutamentocomercialmeo.pt
Ver produto
Porto-Porto (Porto)
Contact Center GVP exerce em Portugal desde 2015, contando com a colaboração de gestores com mais de 15 anos de experiência no mercado. O nosso principal foco é a satisfação dos nossos clientes nas mais diversas áreas de negócio. Somos destacados pelos nossos níveis de qualidade, de flexibilidade e por sermos vocacionados para o cumprimento de objectivos. Somos movidos pela ambição de fazer mais e melhor. Para isso,contamos contigo!! Operadores Outbound - Área Financeira: - Ambicionas estabilidade e segurança no local de trabalho? - Procuras um ambiente de trabalho profissional, embora descontraído e sereno? - Pretendes um horário em regime de part time para conciliar com os teus compromissos? - Gostavas de ter o fim de semana livre para estar com a familia e/ou amigos? - Agrada-te ver o teu esforço compensado? Pretendemos: Pessoa comunicativa, ambiciosa, dinâmica, assídua, pontual e com gosto pela área comercial. Envia o teu CV! Para mais informações liga 226108432. No seguimento do novo Regulamento Geral sobre a Protecção de Dados Pessoais (RGPD), informamos que os dados pessoais recolhidos serão tratados no âmbito do processo de candidatura disponível em anúncio, garantindo que o tratamento destes mesmos dados é lícito e limitado à finalidade descrita
Ver produto
Porto-Porto (Porto)
O Contact Center GVP exerce em Portugal desde 2015, contando com a colaboração de gestores com mais de 15 anos de experiência no mercado. O nosso principal foco é a satisfação dos nossos clientes nas mais diversas áreas de negócio. Somos destacados pelos nossos níveis de qualidade, de flexibilidade e por sermos vocacionados para o cumprimento de objectivos. Somos movidos pela ambição de fazer mais e melhor. Para isso,contamos contigo!! Operadores Outbound - Área Financeira: - Ambicionas estabilidade e segurança no local de trabalho? - Procuras um ambiente de trabalho profissional, embora descontraído e sereno? - Pretendes um horário em regime de part time para conciliar com os teus compromissos? - Gostavas de ter o fim de semana livre para estar com a familia e/ou amigos? - Agrada-te ver o teu esforço compensado? Pretendemos: Pessoa comunicativa, ambiciosa, dinâmica, assídua, pontual e com gosto pela área comercial. Envia o teu CV para: contact.center@grupovendaproactiva.pt Para mais informações liga 226108432. No seguimento do novo Regulamento Geral sobre a Protecção de Dados Pessoais (RGPD), informamos que os dados pessoais recolhidos serão tratados no âmbito do processo de candidatura disponível em anúncio, garantindo que o tratamento destes mesmos dados é lícito e limitado à finalidade descrita
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Every day, more than 5000 nights are booked by students from 175 nationalities in 33 different cities on uniplaces.com. Our Operations team that embraces 14 nationalities and works across 6 different languages, ensures that every interaction with customers is focused in improving the student and landlord experience, so that room search becomes as easy as buying a flight ticket. In this role, your mission is: ●  Engage and acquire new landlords by presenting our value proposition through outbound cold calls; ●  Follow and prioritise a list of leads previously generated by our Marketing department; ●  Follow-up landlords (through phone or email) from first call up until their offers are published inour platform; ●  Liaise with other teams to ensure listings and property information are of high quality. Your track record: We don’t expect a specific background or set of experiences, as long as you’re a top performer in every task and job you enrol! Your style: ●  Very fluent in spoken/written English and/or: Czech, French, German, Hungarian, Italian, Portuguese, Polish, Spanish; ●  Great communication skills - usually you are the one introducing everyone around and making sure everyone is at ease. You get comfortable in communication face to face, over the phone or in writing; ●  Pure sales machine, you’re here to smash targets and keep pushing yourself to the limit. Pressure is your main fuel to complete objectives; ●  Strong influencer, you’re a natural when it comes to convince others and proving your point across the table; ●  Open minded and tolerant working with peers and customers from different nationalities and backgrounds.
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Novas oportunidades para trabalhar com Call Center - Outbound na Covilhã. Requisitos: ► 12º ano completo; ► Experiência profissional em Contact Center (preferencial); ► Experiência em vendas (preferencial); ► Conhecimentos básicos a nível informático. Oferta: - Salário + Bônus, oportunidade de crescer na empresa e formação inicial. ► Interessados enviar o currículo para o e-mail: mariana.guimaraes@cbtalents.com
Ver produto
Porto Novo-Lisboa (Lisboa)
A plataforma ticket-com existe há mais de 20 anos e é líder europeu na área da publicidade (couponing). Actualmente estamos presentes na França, Suiça, Itália, Espanha, Polónia, Brasil e Russia entre outros. Chegou agora a vez de Portugal e por isso estamos à procura de 2 responsáveis de marketing/comercial regionais (M/F) para as regiões de Lisboa e Porto.   Para implementar o nosso produto em Portugal, procuramos colaboradores que vistam a camisola da empresa e sejam capazes de:   Divulgar os nossos produtos/serviços; Fazer a prospecção e angariaração novos clientes; Gerir a carteira de clientes;   Para isso pretendemos alguém que tenha:   Vontade de aprender; Dinamismo, proatividade e resiliência; Garra comercial; Forte sentido de responsabilidade; Experiência na área do Outbound/Telemarketing (preferencial) E oferecemos:   Formação inicial e contínua; Um contrato de exclusividade de território; Perspetivas de evolução profissional dentro da empresa; Remuneração acima da média mediante performance/desempenho.   Enviem-nos a vossas candidaturas para: info@ticket-com.email   A primeira entrevista será realizada por videoconferência.     https://www.youtube.com/watch?v=ir-fb74tu48
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Olá Candidato! A 7Lives encontra-se de momento a recrutar candidatos que estejam à procura de uma nova oportunidade de emprego na áera de Atendimento ao Cliente. Procuramos candidatos que tenham: Um nível nativo/proficiente em francês (C2) Um nível de inglês avançado preferencial (C1) Conhecimento na área de Sales/ Commercial Experiência no Atendimento ao Cliente ou função semelhante serão valorizadas. ATENÇÃO: Para candidatos de fora da UE, é necessária uma autorização de trabalho válida.   O que irás fazer? Fornece suporte a uma das empresas mais conhecidas do mundo. Gestão de chamadas outbound e inbound; Gestão de emails; Suporte aos cliente nos diferentes canais de comunicação existentes.   Onde irás trabalhar? Trabalharás em escritórios cheios de pessoas incríveis, com um ambiente de confiança e alegria. Até que tenham a possibilidade de retornar aos locais fisicos de trabalho, foi implementado o trabalho remoto para candidatos locais, providenciando todo o apoio necessário.   Trabalhamos muito e recompensamos ainda mais. Salários competitivos: vencimento base + prémios 40 horas / semana Subsidio de Alimentação em cartão Refeição   Se tens o que precisas, candidata-te agora.  Envia a tua candidatura, para o email mencionado.   Obrigada.  
Ver produto
Portugal (Todas as cidades)
Procuramos pessoas com experiência em vendas diretas para angariação de Clientes nas seguintes áreas: - planos de saúde; - A Entrevista será realizada por video chamada; - formação por video chamada, - trabalhe na sua própria casa, a partir do seu PC / Portátil. Perfil: - Profissionais com experiência em telemarketing, em campanhas de outbound ou ainda com experiência em marketing direto; (fator eliminatório) - profissionais com disponibilidade de 5horas por dia. 1º mês: - prestação de serviços, 100% comissionado; - comissão gerada por cada cliente angariado; - pagamentos semanais, à segunda feira, por transferência bancária, mediante entrega de recibo verde eletrónico; 2º mês: - contrato de trabalho a termo - 6 meses - Valor base + comissão; Mediante interesse e perfil enviar currículo para Este endereço de email está protegido contra piratas. Necessita ativar o JavaScript para o visualizar. com a referência TELETRABALHO para marcação de entrevista.
Ver produto
Porto-Porto (Porto)
A Seletiva está numa fase de expansão, pelo que procuramos pessoas comunicativas, para integração na Linha Outbound - RETENÇÃO   Perfil pretendido: - Boa capacidade de comunicação e argumentação; -Discurso fluente e boa dicção; - Forte dinamismo, motivação e simpatia; - Gosto pela área comercial; - Clareza no discurso e sorriso na voz.   A Seletiva oferece: Formação inicial Contrato de Trabalho + prémios de produtividade Equipa jovem, dinâmica e unida.   Horário de trabalho: De segunda à sexta-feira (09h30 às 13h30) Enviar CV recursoshumanos.seletiva@gmail.com JUNTE-SE A NÓS, VENHA FAZER PARTE DA NOSSA EQUIPA!
Ver produto
Porto-Porto (Porto)
Empresa Ibérica presente no mercado português desde 2004, procura gestores de Outbound, para reforço da sua equipa de contact center. Procuramos: Profissionais dedicados e com vontade de vencer; Com orientação comercial e resiliência; Gosto por comunicar e com boa capacidade de argumentação; Boa disposição e ambição; Factor preferencial: Espanhol Nativo ou Fluente; Disponibilidade imediata. Oferecemos: Contrato directo com a empresa; Formação contínua; Horário fixo de 2ª a 6ª feira, com folga aos fins-de-semana; Carga horária inicial – 6h; Convidamos os candidatos a conhecer o nosso projecto através de entrevista individual, estando disponíveis para receber os vossos CV’s no email: recrutamento@intermediariosdecredito.pt
Ver produto
Porto-Porto (Porto)
A Seletiva está numa fase de expansão, pelo que procuramos pessoas comunicativas, para integração na Linha Outbound - RETENÇÃO   Perfil pretendido: - Boa capacidade de comunicação e argumentação; -Discurso fluente e boa dicção; - Forte dinamismo, motivação e simpatia; - Gosto pela área comercial; - Clareza no discurso e sorriso na voz.   A Seletiva oferece: Formação inicial Contrato de Trabalho + prémios de produtividade Equipa jovem, dinâmica e unida.   Horário de trabalho: De segunda à sexta-feira (Das 09h30 às 13h30 ou das 14h30 ás 18h30) Enviar CV assistente@seletiva.pt JUNTE-SE A NÓS, VENHA FAZER PARTE DA NOSSA EQUIPA!
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
O nosso cliente é uma prestigiada empresa de contact center com presença internacional. Descrição Estamos actualmente em processo de recrutamento para um Operador de Call Center para a zona de Lisboa. A função consiste no contacto telefónico com novos clientes, no acompanhamento de atuais clientes, no esclarecimento de dúvidas, no apoio telefónico e na divulgação de novos estudos ou de novos produtos da empresa cliente. Requisitos • Experiência preferencialmente Outbound e Inbound;. • Boa fluência verbal e escrita;. • Destreza informática (nomeadamente Excel – fator não eliminatório);. • Excelentes capacidades comunicacionais;. • Linguagem e discurso cuidados e assertivos;. • Disponibilidade imediata.. Oferta Período de trabalho: De segunda a sexta-feira com um Sábado mensal Remuneração compatível com a função
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Hello, YOU!   If you speak english; like to meet and connect with multicutural people; is updated in socialmidia; communication and digitalmarketing are a passion, we certainly have the right project for you within customer experience.   What you will do: • Support to residential and business customers; • Outbound contact to current and potential customers to present new campaigns/products; • Business processing, customer registration, clarification requests, technical support, promotional campaigns, evaluation of repair processes and customer demographic updates; • Response to complaints via phone, email and chat.   Contract duration: 12 months (renewable)   Expected start date: 11/15/2021
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Qual o desafio? Vertente Inbound (email ou chamada) Receção e reencaminhamento de informação em geral. Tratamento ou encaminhamento de reclamações recebidas de clientes relativamente ao serviço. Receção, análise e tratamento dos pedidos de assistência. Receção e tratamento de encomendas. Esclarecimento a clientes internos e externos.   Vertente Outbound: Venda de sanitizações a clientes de máquina própria. Reativação de clientes sem consumo nos últimos meses. Agendamento de serviços.   Qual o Perfil? Habilitações Académicas ao nível do 12.º ano de escolaridade Experiência em Call Center/Atendimento Telefónico, Contacto com o Cliente e na área Administrativa Conhecimentos de Microsoft Office (Word, Excel). Conhecimentos de Inglês Boa capacidade de Comunicação e proatividade Capacidade de escuta ativa Disponibilidade e flexibilidade Espírito jovem e de equipa Gosto de trabalhar por objetivos  O que oferecemos? Integração em empresa reconhecida internacionalmente Projeto com continuidade em equipa dinâmica Formação Considera-se uma pessoa com as características acima mencionadas? Gostaria de fazer parte da equipa? Envie-nos o seu CV para recursos.humanos@edensprings.pt
Ver produto
Espanha (Porto)
Location: Europe (DE, UK, SP, PT), Allocation: Full/Part Time Min. Experience: 2 years   Uniksystem is expanding the Java Center of Excellence (CoE) to support international growth and the Unik Low-code BPM platform v6.1 “Trinity", our key software product. We’re looking for a new sales team member to address the EMEA region.   The Mission Conquer new customers and reach the Sales Quota (Quarterly); Develop and execute a lead generation strategy from discovery call to decision, within EMEA market aligned with our growth targets; Daily interaction with key stakeholders, decision-makers, and influencers. The Role You will be responsible for sales funnel optimization leading major accounts from hunting to closing, being obsessed with quarterly results. Also, will drive conversion of an inbound and outbound sales pipeline, with a focus on Financial Services and Insurance. Our Sales Representatives are ambitious and business-oriented professionals, obsessed with +10x growth.   About Joyn Group: We are part of JOYN, an international Group of IT companies with over 20 years of experience, delivering software products and projects in more than 14 countries. Joyn Group delivers software products like the Employee Portal or eKYC, powered by the Unik Low-Code BPM Platform and NearShore IT Consulting services. We have offices in Munich, London, Lisbon, Porto, Madrid, and Boston.   Profile Requirements: 2+ years of experience in enterprise sales, preferably in B2B; Experience with cold calling, prospecting, and organized follow-up processes; Experience managing a full pipeline in CRM; Excellent database and professional network; University graduation (preferably in engineering or management); Tech-savvy, with a real passion for Technology; Fluent in English Language (B2+); Energetic, upbeat, tenacious team player; Fearless attitude – willing to take intelligent risks; Excellent communication and empathy skills; Excellent presentation, with ambition and professional pride. Perks: Integration in our young, dynamic and experienced team, with whom you can learn a lot, in an excellent environment and with excellent working conditions; Get involved in a fast-growing project where you will be working side by side with decision-makers; Flexible working hours; Work from home policy (Hybrid); Training conventions with the team; Training and Certification Plan; Strong, results-oriented culture;. Competitive Remuneration and Sharing in the Results of the Business Unit; Opportunity to grow with the company; Free access to the headquarters building facilities (leisure area, gym, rest area, pantry, parking); Negotiated discounts with partners in the area of fitness, health, beauty, others; As a Candidate, you've decided to provide us with your personal data. Uniksystem will process it as well as the attached documents within the scope of this and future recruitment and selection processes. The response to this candidature legitimizes this treatment, being considered as authorization and express consent. We will contact you only if your profile is selected for the next recruitment stage. Please apply by email to: sales.emea@joyn-group.com
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Job description Description Uniplaces is building a trusted, global brand for students. We believe in empowering student mobility and we have started by making the process of finding accommodation easier. We’re solving real-life pains and we’re backed by top-tier investors such as Atómico, Octopus Investments, Shilling Capital Partners, and Caixa Capital to help us achieve this better and faster. We are an internationally-minded company with an extremely talented team and global ambitions. Our decisions are driven by our core values of Passion, Impact, Trust, and Team Spirit - with which we aim at having a company where everyone feels accountable and empowered to achieve their full potential.   About the Operations Team Every day, more than 5000 nights are booked by students from 175 nationalities in 33 different cities on uniplaces.com. Our Operations team that embraces 14 nationalities and works across 6 different languages, ensures that every interaction with customers is focused on improving the student and landlord experience, so that room search becomes as easy as buying a flight ticket.   In this role, your mission is: Engage and acquire new landlords by presenting our value proposition through outbound cold calls; Follow and prioritize a list of leads previously generated by our Marketing department; Follow-up landlords (through phone or email) from the first call up until their offers are published on our platform; Liaise with other teams to ensure listings and property information is of high quality. Requirements Your track record: We don’t expect a specific background or set of experiences, as long as you’re a top performer in every task and job you enroll!   Your style: Very fluent in spoken/written Italian and English (other languages are a bonus); Great communication skills - usually you introduce everyone around and make sure everyone is at ease. You get comfortable in communication face to face, over the phone, or in writing; Pure sales machine, you’re here to smash targets and keep pushing yourself to the limit. Pressure is your main fuel to complete objectives; Strong influencer, you’re a natural when it comes to convincing others and proving your point across the table; Open-minded and tolerant working with peers and customers from different nationalities and backgrounds. This is why you’ll love this job: Through our intensive training and hands-on experience with insights from our most senior employees, you’ll learn how to pitch like a boss and sell like the Wolf of Wall Street; Meeting people from all around the world daily, really feeling you’re helping landlords getting their properties known and fully booked; A company culture that is people-driven and that focuses on personal development and training to help you tap your talent into its full extent; Access to a pool of talent that is hard to find. Your stakeholders and peers will come from world-class backgrounds and will have stepped up within Uniplaces. You’ll find mentors and role models; Working in Lisbon, one of the coolest up and coming start-up hubs in Europe, where the sun always shines and the seafood is delicious; What else do you need to know?   This is an internship role based in Lisbon; You will report to the Head of Sales You will start on a 3, 6-month or 1-year fixed term contract; For this position, we do not sponsor working visas; You must be available to work 40 hours a week; For now, this position is remote, but you should be available to relocate to Lisbon in case it's needed. Does it sound like "the job" you're looking for? Great! Apply below then and let us know why you are fit to work at Uniplaces:)
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Job description Description: Uniplaces is building a trusted, global brand for students. We believe in empowering student mobility and we have started by making the process of finding accommodation easier. We’re solving real-life pains and we’re backed by top-tier investors such as Atómico, Octopus Investments, Shilling Capital Partners, and Caixa Capital to help us achieve this better and faster. We are an internationally-minded company with an extremely talented team and global ambitions. Our decisions are driven by our core values of Passion, Impact, Trust, and Team Spirit - with which we aim at having a company where everyone feels accountable and empowered to achieve their full potential.   About the Operations Team Every day, more than 5000 nights are booked by students from 175 nationalities in 33 different cities on uniplaces.com. Our Operations team that embraces 14 nationalities and works across 6 different languages, ensures that every interaction with customers is focused on improving the student and landlord experience, so that room search becomes as easy as buying a flight ticket.   In this role, your mission is: Engage and acquire new landlords by presenting our value proposition through outbound cold calls; Follow and prioritize a list of leads previously generated by our Marketing department; Follow-up landlords (through phone or email) from the first call up until their offers are published in our platform; Liaise with other teams to ensure listings and property information is of high quality.   Requirements Your track record: We don’t expect a specific background or set of experiences, as long as you’re a top performer in every task and job you enroll!   Your style: Very fluent in spoken/written Spanish and English (other languages are a bonus); Great communication skills - usually you introduce everyone around and make sure everyone is at ease. You get comfortable in communication face to face, over the phone, or in writing; Pure sales machine, you’re here to smash targets and keep pushing yourself to the limit. Pressure is your main fuel to complete objectives; Strong influencer, you’re a natural when it comes to convincing others and proving your point across the table; Open-minded and tolerant working with peers and customers from different nationalities and backgrounds. This is why you’ll love this job: Through our intensive training and hands-on experience with insights from our most senior employees, you’ll learn how to pitch like a boss and sell like the Wolf of Wall Street; Meeting people from all around the world daily, really feeling you’re helping landlords getting their properties known and fully booked; A company culture that is people-driven and that focuses on personal development and training to help you tap your talent into its full extent; Access to a pool of talent that is hard to find. Your stakeholders and peers will come from world-class backgrounds and will have stepped up within Uniplaces. You’ll find mentors and role models; Working in Lisbon, one of the coolest up-and-coming start-up hubs in Europe, where the sun always shines and the seafood is delicious. What else do you need to know? This is an internship role based in Lisbon; You will report to the Head of Sales You will start on a 3, 6-month, or 1-year fixed-term contract; For this position, we do not sponsor working visas; You must be available to work 40 hours a week; For now, this position is remote, but you should be available to relocate to Lisbon in case it's needed. Does it sound like "the job" you're looking for? Great! Apply below then and let us know why you are fit to work at Uniplaces:)
Ver produto
Lisboa-Lisboa (Lisboa)
Description Uniplaces is building a trusted, global brand for students. We believe in empowering student mobility and we have started by making the process of finding accommodation easier. We’re solving real-life pains and we’re backed by top-tier investors such as Atómico, Octopus Investments, Shilling Capital Partners, and Caixa Capital to help us achieve this better and faster. We are an internationally-minded company with an extremely talented team and global ambitions. Our decisions are driven by our core values of Passion, Impact, Trust, and Team Spirit - with which we aim at having a company where everyone feels accountable and empowered to achieve their full potential.   About the Operations Team Every day, more than 5000 nights are booked by students from 175 nationalities in 33 different cities on uniplaces.com. Our Operations team that embraces 14 nationalities and works across 6 different languages, ensures that every interaction with customers is focused on improving the student and landlord experience, so that room search becomes as easy as buying a flight ticket.   In this role, your mission is: Engage and acquire new landlords by presenting our value proposition through outbound cold calls; Follow and prioritize a list of leads previously generated by our Marketing department; Follow-up landlords (through phone or email) from the first call up until their offers are published on our platform; Liaise with other teams to ensure listings and property information is of high quality. Requirements Your track record: We don’t expect a specific background or set of experiences, as long as you’re a top performer in every task and job you enroll!   Your style: Very fluent in spoken/written French and English (other languages are a bonus); Great communication skills - usually you introduce everyone around and make sure everyone is at ease. You get comfortable in communication face to face, over the phone, or in writing; Pure sales machine, you’re here to smash targets and keep pushing yourself to the limit. Pressure is your main fuel to complete objectives; Strong influencer, you’re a natural when it comes to convincing others and proving your point across the table; Open-minded and tolerant working with peers and customers from different nationalities and backgrounds. This is why you’ll love this job: Through our intensive training and hands-on experience with insights from our most senior employees, you’ll learn how to pitch like a boss and sell like the Wolf of Wall Street; Meeting people from all around the world daily, really feeling you’re helping landlords getting their properties known and fully booked; A company culture that is people-driven and that focuses on personal development and training to help you tap your talent into its full extent; Access to a pool of talent that is hard to find. Your stakeholders and peers will come from world-class backgrounds and will have stepped up within Uniplaces. You’ll find mentors and role models; Working in Lisbon, one of the coolest up and coming start-up hubs in Europe, where the sun always shines and the seafood is delicious; For now, this position is remote, but you should be available to relocate to Lisbon in case it's needed. What else do you need to know? This is an internship role based in Lisbon; You will report to the Head of Sales You will start on a 3, 6-month, or 1-year fixed-term contract; For this position, we do not sponsor working visas; You must be available to work 40 hours a week; For now, this position is remote, but you should be available to relocate to Lisbon in case it's needed.   Does it sound like "the job" you're looking for? Great! Apply below then and let us know why you are fit to work at Uniplaces:)
Ver produto
Portugal (Todas as cidades)
About Webhelp Webhelp is a French multinational BPO company that is making business more human for the world’s most exciting brands. By choosing Webhelp you will be part of a family of over 100,000 game-changers from more than 140 locations in 55 countries. Join us at Webhelp Portugal and you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects with some of the best B2C and B2B brands worldwide. About the job role: As a customer care specialist for a new generation of car rental across Europe: Belgium, Italy, Spain, United Kingdom. You will make a difference in the business of our clients and the life of their customers. Your project belongs to a multinational company provider of renting cars. You will be the first point of contact for customers and a dedicated brand ambassador. The right person for this role is a passionate game-changer at addressing customers’ needs, aiming to provide excellent service. As a Customer Care Specialist with French, you will:  •Engage with customers to help and offer solutions by inbound calls and chat •Handle outbound tasks such as last-minute car swaps, upgrades/downgrades, fleet modifications, accidents follow-ups •Demonstrate the ability to analyze information and solve problems •Work on continuous improvement for customer satisfaction We are looking for: •Native or proficient French (C2) •Fluency English (B2) •Previous customer-oriented environment experience is a plus •Excellent verbal and writing skills •Multitask, rigorous, autonomous, and resourceful •Analytical and positive mindset and a “sixth” sense for problems •For non-EU residents, it is mandatory to have a valid work permit. We offer you: •Competitive wages (14 monthly payments per year)  •Meal allowance paid in voucher card (net) •Monthly Performance Bonus •Opportunities for career progression and possibilities for an international career Apply here ht
Ver produto
Portugal (Todas as cidades)
És uma pessoa dinâmica, pró-ativa e responsável? Então esta oportunidade é para ti! Na Pürbody, o sucesso vem do talento e compromisso dos nossos profissionais. Se possuis estas características, candidata-te a Assistente de apoio ao cliente para integrar a nossa equipa. O que procura nos candidatos: O que precisas de garantir Experiência: Atendimento a Clientes; Conhecimentos de informática - na ótica do utilizador; Boa fluência verbal, dinamismo, espírito e trabalho de equipa, flexibilidade, iniciativa e orientação para o cliente; Disponibilidade imediata. Que funções irão desempenhar: O que terás de fazer Assegurar o correto acompanhamento telefónico ao Cliente (inbound/outbound), esclarecendo-o nas questões apresentadas e prestando-lhe as informações complementares necessárias. Gestão de Marcações Quais os benefícios oferecidos: O que é que oferecemos? Formação inicial e contínua Integração numa empresa solida em forte crescimento Excelente oportunidade de desenvolvimento num projecto aliciante Outros aspectos a referir: Se achas que te enquadras neste perfil, envia-nos o teu CV
Ver produto

Clasf Classificados - Anúncios classificados grátis em Portugal - copyright ©2024 www.clasf.pt.